bad, bad day

dålig upptadering av mig på sistone. börjar tröttna på bloggandet. så jävla trist och internet hemma hos mamma har dött så jag utnyttjar my dadys place. sen är jag så himla emo nu också så jag orkar liksom inte riktigt hänga med.

jobbiga saker just nu.
1. blondinbella är med på lets dance (vill sparka henne)
2. jag är så fruktansvärt trött på allt och alla
3. har ingen som helst ork kvar för någonting
4. en av de viktigaste jag vet kommer faktiskt att "lämna" mig

bra saker just nu.
1. har världens bästa kompisar (typ nästan)
2. dansar förfullt
3. vet inte om känslor är en bra grej men känslor är väl färgglada? jag gillar färg.



ingenting bättre för er en fredag, lördag eller kanske en söndag?
Komma och kolla på "musikalen" jag nämligen är med i;) enjoy!
kolla in 16 januari på http://saragustaafson.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0