23 Mars?

Det var ett tag sedan nu jag skrev något "riktigt" inlägg. Men det händer absolut ingenting i mitt tråkiga liv just nu. Disco-dansen har börjat igen så nu ska jag börja sy min par & singeldräkt. Jag och min danspartner Mattias kommer att köra med svart och lila och massa fina schwarofski (stavar som det låter haha) och glitter. I singeln kommer jag att ha neongrön och svart och åter igen en massa glitter. Jag är så exalterad wiho. Ganska mycket plugg just nu och nationellaproven står på menyn. Vi får se hur det slutar... eller börjar. Måste väl också nämna att den nya "skvallerbloggen" om ungdomarna här i Leksand är en mycket besökt blogg. Min dubbelmoral är enorm. Samtidigt som jag sitter och läser bloggen men högsta intresse och tycker det är mer roande än att kolla på sitt favorit program på TV så tycker jag också att fyfan vad jätteonödigt och töntigt. Så länge jag inte står med kommer jag nog att tycka om bloggen.


Sweet 16 nästa söndag för min del. Är grymt pepp. Min älskade storasyster Hanna kommer upp och tillfredsställer vardagen för mig då. Hoppas bara nu att jag och Jenny åker iväg den 23 Mars och får kolla i globen på min framtida man Bob Dylan. Åh, underbart, underbart och åter igen underbart.


Kommentarer
Postat av: emma

vad heter den där skvaller bloggen nu igen??

jag har också läst den flera gånger, men har glömt av den:P!

2009-01-29 @ 18:30:36
URL: http://linderemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0