2009

Ett jäkla firande för det nykommande året blev det igår. Vissa stunder var fruktansvärt roliga och vissa stunder var lite mindre roliga. 2008 har verkligen varit ett lärorikt år. Februari, började med att jag fyllde 15 och stack på konfirmationsläger och roade mig med mina vänner (natalie, amanda, sofia & jenny) jag höll fortfarande på och dansade lika illa som jag gör nu. Sedan blev man konfirmerad och det blev sommarlov och jag umgicks mest med Sofia Ljungström. Hitta tillbaka till Madeleine Tell igen och började smått umgås med Cornelia. Jag har inte längre kvar hon som brukade vara min allra bästa vän som jag delade allt med och det är som det är nu, men det är skönt att vi är sams i alla fall. Jag har också blivit fruktansvärt hatad och varit elak mot så jävla många (dock var det bara roligt haha). Dessutom är 15 februari ett datum jag sällan kommer att glömma (haha)! Började hata alla och blev osams med mina närmaste vänner. Men på den vägen hittade jag martin och måns som har förgyllt varenda dag för mig, även fast det finns vissa stunder man bara vill strypa martin och även fast det finns vissa stunder man bara vill bitchslapa måns så är dom två sjukt jävla underbara och skulle inte byta bort dom älsklingarna mot något alls. Men nu är allt frid och fröjd med mina vänner igen och jag suddar ut 2008 och börjar rita på 2009! Gott nytt år /Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud..

2009-01-01 @ 23:37:37
Postat av: Svante

Ja herregud ... jag då?

2009-01-06 @ 14:04:23
Postat av: Anonym

herregud ...

2009-01-06 @ 14:04:54
Postat av: Anonym

dålig uppdatering nu sara

2009-01-07 @ 13:26:02
Postat av: Sara G

men oj vilka hemska påhopp man blir ju ledsen. skär mig i handlederna

2009-01-07 @ 15:18:21
URL: http://saragustafssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0