Dance with somebody

Mitt bredband har kolapsat hemma hos mamma så jag lever som värsta amishtjejen. Som sagt fyllde jag år och jag fick efter många om och men en väldigt efterlängtad Bob Dylan biljett. Började gråta, så tacksam är jag. Kom med i musikalen "Stick i väg Jack" och på söndag får jag reda på exakt mer vilken roll jag kommer att få. Och snart är det allahjärtansdag och jag ska vara jättemysig och kärleksfull då hade jag tänkt. dessutom... på söndag är det precis ett år sedan hahaha (oskar haha). Borde firas med lite kakor och saft. och jag är så jäääääävla sugen bara. sjukt.

Sofia Ljungström. jag har lärt mig att gilla lykke li nu... fast jag kommer alltid tycka att hon är ful. Och Klara Risberg, jag har börjat lyssna på mando... deras nya album är gr8;)


Kommentarer
Postat av: sofffii

Åh sariiiii! Men man tvingas inte till att gilla lykke, det gör man av sig själv;) menmen sweetie. BRA! sluta, hon är inte alls ful slyna;)



insjön i helgen?:D:D

2009-02-12 @ 15:27:37
URL: http://sofialjungstrom.blogg.se/
Postat av: s igen

PS. MANDO suger D.S

2009-02-12 @ 15:28:14
URL: http://sofialjungstrom.blogg.se/
Postat av: kkkkkkkkklara

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SARAAAAAAAAAA! fan vad stolt jag blir över mig själv!och jo jag vet, nya albumet är sjukt!

2009-02-13 @ 16:03:21
Postat av: Natalie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! fan vad kul, hahaha! nej jag har inte en aning om vad hon hon heter. skicka länk:)

2009-02-13 @ 16:25:48
URL: http://vnattavnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0