CCS - Music is my hot, hot sex

Nu är det äntligen fredag IGEN, tiden bara rinner iväg. Idag när jag kom hem så gick jag direkt till postlådan (för nu har jag blivit så stor så det händer att jag får kanske minst fyra brev i månaden;) ) Och gissa vad? Idag hade jag fått brev om gymnasium val ifrån Mora. Jag vågade först inte öppna för jag tänkte, vad fan i hela helvete är detta? Men jag har ju bara blivit "stor", det känns helt sjukt att tiden kan rinna iväg så fort. Kändes som jag nyss slutade 6an och grät till döds för att Sveriges bästa klass skulle splittras. Och nu står jag här och om inte alls så jätte lång tid, mindre än ett år till och med så ska jag välja gymnasium. Kanske inte sådan stor grej, men ett stort steg.


Kommentarer
Postat av: Sjörrss

CSS - let's make love and listen to death from above

2008-09-13 @ 17:30:34
Postat av: svante från retrocrew

CSS - music is my hot hot sex är nog deras sämsta låt, men det är lugnt du kommer nog till det sinne för elelr senare

2008-09-17 @ 20:28:20
URL: http://retrocrew.blogg.se/
Postat av: Mackan

hmm mjaa du lär dig nog ;)

2008-10-02 @ 10:09:19
URL: http://retrocrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0