Natalie, the f.d "buzz king"

Inatt sov jag hos Natalie (som jag förövrigt tycker är en liten ?slampa?) haha, det var nog alldeles för internt för att övriga läsare ska kunna förstå och roa sig minst lika mycket som jag gör.  Igår så träffade vi några randoms i limhagen som kallade sig Svante och "RetroMackan". Sedan spelade vi buzz, och Natalie som då kallas (eller nu borde man rättare sagt säga att hon kallades) efetrsom jag för första gången besegrade buzz kingen Natta, helt jävla sinnes sjukt. Vann på en utslagningsfråga eftersom det var så jävla jämnt. Inatt kommer jag kunna sova ovaggat.

Datorn har fortfarande virus så det lär bli Nintendo Wii Ebuddy ett antal dagar till!

Kommentarer
Postat av: Rcrew

Va häftiga dom där randomsen verkar va!

2008-10-30 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0