Uttråkad fast vi har vackert väder

Skulle du vilja vara längre?
ja tack gärna
Skulle du vilja väga mer?
Snarare mindre
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
har ju ingen, men det är väl en självklarhet?
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
absolut, vem skulle inte?
Skulle du vilja dricka dig full nu?
nej


Kan du röra på öronen?

till er som inte visste så kan jag det;)

Kan du slicka dig på näsan?

nej det kan jag inte dock

Kan du kolla i kors med ögonen?

visst kan jag det, bra på det är jag också

Kan dina föräldrar lita på dig?

jadå

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

haha, njaaaaaaaaaaa


Kan du vara på fest utan att dricka?

ja det kan jag

Kan dina vänner lita på dig?

skulle jag väl kunna säga, men inga andra

Kan du tänka dig att pierca naveln?

jo faktiskt, känns lite "förra seklet" menmen...

Kan du suga?

haha jo men kan, kan man väl

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
hmm,  nja. knappast


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

men ja

Vad står det i ditt sjunde sms?

"om jag ska pussa på dig! du kommer tröttna:)"

Har du ett syskon?

hela 5 stycken

Har du varit full den här månaden?

nope

Har du någonsin haft sex med någon?

kakna ha råkat inträffat ja


Har du pussat någon som är tre eller flera år äldre?

det har hänt jo

Har du haft sex med någon som är tre eller flera år äldre?

nej, faktiskt inte

Har du haft ett förhållande med någon som är tre eller flera år äldre?

nej där också

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

funderat har man väl, men skulle aldrig testa tror jag

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

haha till min stora förvåning så är svaret nej

Har du haft sex med mer än tre gånger?

japp
Vem är din bäste vän?

finns 8 speciella flickor i mitt liv, sen några betydelsefulla män

Vem älskar du?

en hel del

Vem hade du senast sex med?

det är min ensak, och lite så va;)

Vem vill du bli full med?

mina kompisar som tjatar om hestar


Vem är dagens snällaste?

emil sund som räddade min dag med en glass

Vem pratade du senast i telefon med?

martin

Vem har du en liten crush i?

det behåller jag för mig själv
Vem är snyggast i världen?

en mycket svår fråga
Vem är snällast i världen?

mamma


Vem vill du prata med?

finns någon

Vem sov du med senast?

om ni menar motsatt kön så håller jag det hemligt

Vem såg du full senast?

hmm? en hel del
Vem vet allt om dig?

ingen tror jag, isåfall Hanna maybe

Vem kysste du senast?

min myspojke, the apple of my eye så att säga;)


Vem kramade du senast?

hmmmmmmm
Vem kan du berätta allt för dig?

man berättar aldrig allt, men det mesta till 2 puckon
som jag bryr mig fruktansvärt mycket om

Vem hatar du?
hatar väl ingen, finns dock många jag inte gillr
Vem hatar dig?
haha, mycket bra fråga. det gör nog majoriteten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0