Screw the univers

Åhj... Var hos doktorn idag och fick kissa i en mugg. En och en halv timme senare får jag reda på att jag faktiskt har urinvägsinflammation. Hur jävla trist är inte det på tristhetsskalan? Jo, jävligt kasst och trist. Men fick inga mediciner dock. Hon ville vänta tills på tisdag och se om det hade blivit bättre eller sämre för att sedan kunna skriva ut rätt mediciner. Så jag knarkar ibumetin och alvedon nu plus att jag håller mig med att kissa i kanske två timmar bara för att det gör så jävla ont. Man vill bara skjuta sig själv för att man ska slippa lida när man kissar. Så jag är väl på lite halvdant humör kan man väl säga och det enda som skulle kunna pigga upp mig nu är om jag skulle få en stor skål med bara mitt favorit godis, en två liters cola och filmen DUDE WHERE'S MY CAR?! fyfan vad mys...

Dude where's my car med Ashton Kutcher. En mycket oseriös och rolig film så jag bjuder på ett klipp när dom ska beställa lite kinamat är det tänkt men hon i drive-in maskinen är ganska jobbig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA så jävla sjuk film;)

2008-11-12 @ 22:04:45
URL: http://wallandeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

den filmen kan man inte se för många gånger!

2008-11-13 @ 09:22:43
URL: http://rrebeckablomqvist.blogg.se/
Postat av: Nathaliewest

jag är född med urinvägsinflamation, så lider med dig!;)

2008-11-22 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0