Kate Nash - The skeleton song

Ser att alla mina kompisar har skrytit i sina bloggar om en viss sovmorgon dom har haft. Tyvärr kan jag inte skryta med något sådant, känns inte heller som det är något att skryta om;) Dock skulle jag vara glad och hoppa högre än högst om jag fick sovmorgon halva dagen liksom. Mitt liv just nu är rätt skönt, jag mår super bra förutom att jag måste plugga som en dåre enda fram till jul men man överlver, det gör man alltid. Så idag har jag bara dansat, och fyfan vad jag älskar att dansa. Det är så skönt att bara få koppla av och bara lyssna på musiken och bara leva en helt annan värld och vara någon annan för en timme eller två. Visst lät det vackert?;) Jo tack jag kan ju beröra det vet vi, hah. Saknar mina älsklingar, "Järngänget" som det också sägs att vi kallas? haha. älskar er sjukt mycket och snart ska jag bjuda hem er på en myskväll:) älskar er.

Jenny, Sofia, Amanda & Natalie.

Madde & Mikaela är ju alltid lika omtyckta också!

And the craziest thing is I probably never know
The colour of my daughter's eyes

Kommentarer
Postat av: J

kate nash period? ;) hahah, järngängnet.. <3

2008-11-07 @ 22:14:06
URL: http://jennygrip.blogg.se/
Postat av: Catrine

sara, du får faktiskt ta å komma hem till oss nu!

miss u :)

2008-11-08 @ 21:17:59
URL: http://catrinelj.blogg.se/catrine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0