Guitar Hero

Mamma kom till skolan idag och avbröt mig när jag var på ett så kallat "toabesök". Hon hade visst kommit för att hämta upp mig för att jag tydligen hade en akuttid hos doktorn. Väl framme, fick jag kissa (igen) i en mugg och sedan lämna in till ingen mindre än Madeleine Tells mamma. Hahaha, hur jävla kul är inte det då? Sedan så visade mamma att hon hade köpt guitar hero, och mitt hjärta slog 45 glädjeskutt för att jag blev så överlycklig. Jo, en rolig sak till är att jag fått mitt penicilin nu så snart är jag frisk. (förövrigt kostade 14 tabletter 140 spänn, det är ganska dyrt. Men hellre det än att kissa taggtråd)


Varför är tjejer så jävla hopplösa? Längst innerst inne är jag nog kille eftersom jag skiter i det mesta. Det gör också det flesta killar. Men tyvärr så har jag några konstiga tjejer i våran gruppnia (alltså 9:2) som är så jävla dryga, eller nja... dom försöker vara dryga men dom är bara patetiska. Dom lägger ner mer tid på att snacka om alla runt omkring dom än att lägga ner tid åp att rusta upp sina egna problem och fixa till sig själva. Dom lägger ner så fruktansvärt mycket onödig tid på att bry sig. Bry sig om vad folk skulle tycka om dom hade på sig den här tröja, bry sig om vad folk skulle tycka om dom bara skulle hoppa upp på ett bord och skrika något jättekul, dom bryr sig om vad folk skulle tycka om dom sa sin egna åsikt. Hur fan orkar man leva med dom tankarna? Nej justja, har man dom tankarna lever man inte. Erat mål är väl att få någon slags makt över mig? eller? Ni borde skaffa lite självkänsla tjejer, för ni kommer aldrig göra mig deppig eller få någon överhuvudtaget så kallad makt över mig. Jag bara skrattar och spottar på er och vet med mig att jag aldrig kommer bli lika tråkig som ni är.Jag borde inte lägga ner tid på er heller, men just nu rör detta mig plus att jag har ett roligt liv så jag har tid och kunskap för att kunna säga det här till er. Fuck you all:)

Med vänliga hälsningarm, yours only /S

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bra skrivet sara! massor med credit från mig till dig;)

2008-11-15 @ 17:48:55
URL: http://wallandeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0