"Det krävs en tjuv till att fånga en tjuv"

Jobbigt att man ser snön tyna bort allt mer för varje dag som går kan man ju tycka. Jag är en av dom som en gång avgudade allt som hade med vintern att göra. Men i år vill jag bara ha sommar, sommar och åter sommar. Är så himla sugen på att sitta inne med endast tända ljus (på grund av ett strömavbrott) en massa godis, är med dom som står en närmast och myser, spelar kort och det enda man hör är ljudet från allt spöregn och åskan som mullrar och alla blixtrar som lyser upp en snygg svart/röd himmel. låter mys va? ja, jag vet.

Igår kollade jag på I'm not there, en film om Bob Dylan. Jag vill bara gifta mig med honom. Synd att det är lite för många år i mellan oss två, annars tror jag vi skulle passa. Absolut min smak rakt igenom;)!


Kommentarer
Postat av: sofia

åska hemma hos mig i sommras;)

2008-11-29 @ 17:22:36
URL: http://sofialjungstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du venne ens vad du snackar om, skulle själva Bob Dylan, världens största låtskrivare passa ihop med någon liten patetisk tönt som du från Leksand? Hahaha...du måste verkligen skämta :p

2009-01-13 @ 00:09:52
Postat av: Alina

Nattinatti:)

2009-01-13 @ 00:12:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sara G

hahahahahah! jo men vadå? jag är hundra procent allvarlig när jag skreiver att vi ska bli tillsammans. fattar inte du som är cool och anonym att det är rimligt?:)

2009-01-13 @ 19:38:26
URL: http://saragustafssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0