Can't read my poker face

Vem har tänt den stjärnan som speglas i ditt öga?
Vem tog mörket bort i herdars blick din första natt?
Vem har flätat kronan, av strå omkring din panna
Vem har fört tre vise till vårt stall min kära skatt?


Snart är det Lucia, och det övas och övas på det i våran skola förfullt just nu. Igår var det ju som sagt endast EN månad kvar till Julafton och idag kom pappa hem med en chokladkalender åt mig. mmmmm. Ska försöka klara att äta en choklad om dagen men alla som känner mig vet att dom hinner ta slut innan 24 december vilket fall som helst. Även fast det är så mys med all snö och diverse just nu så vill jag faktiskt bara ha en massa stekhet sommar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0