Godnatt!

15 sanningar om Sara Gustafsson

1. jag hatar snor, det är fan det vidrigaste
2. jag äter det mesta förutom saltgurka och rödbetor
3. ärligt talat äter jag ketchup till i princip allt
4. jag kan vara onödigt elak
5. aldrig haft mitt rum helt städat mer än 5 dagar kanske
6. jag har en jättesne vänster fot, ser lite halvt mongolid ut
7. är aldrig sjuk, men när jag väl blir det kan man tro att håller på att dö
8. dom som inte känner mig hatar oftast mig. vilket jag fullkomligt kan förstå;)
9. jag älskar min mun och mina händer
10. egentligen har jag jättekrulligt hår
11. jag vet inte hur det är att vara kär eftersom allt sådant är för avancerat för mig
12. jag avskyr ALLA sorts djur. till och med hundar & katter
13. det jobbigaste som finns är att raka benen, därför gör jag det sällan om vintern hahaha
14. jag gråter aldrig, men när jag väl gråter är det oftast för att jag är sårad.
15. ibland har jag lite halvkonstiga tvångstankar och tål inte udda tal.

Kommentarer
Postat av: s

din snygga och framförallt snälla jävel, vi ses imorgon;) volleyboll dagen!



And all I do is miss you and the way we used to be

2008-12-15 @ 20:40:21
URL: http://sofialjungstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

din snygga och framförallt snälla jävel, vi ses imorgon;) på volleybollen!





And all I do is miss you and the way we used to be

2008-12-15 @ 20:42:19
Postat av: maliiin

haha jo , att du vet en hel del är det på gott eller ont? haha :) pussss

2008-12-15 @ 21:23:39
URL: http://malinknuutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0