Disco. Dragondance -08

Precis kommit hem ifrån Sundsvall typ... en stad jag trodde var en STAD. Kändes lite mer som typ att vandra i Borlänge. Ganska öde men med ett donken. Jag, Mattias, Felicia och Linnea fick dela hotellrum vilket slutade med kaos, och kaos betyder att hotellrummet idag såg inte likadant ut som det gjorde igår när vi kom (vilket kanske är en självklarhet, men vissa rum förändras väl kanske mer än andras). Nöjd med dagen i alla fall... även fast jag hade feber och snoret ur näsan börjar närma sig minst tjugo liter nu så tog jag mig till final i singeldiscon men slutade på en 6 plats av hela 50 stycken (vilket innebär att jag nu har 2 prickar i brons vilket leder till att jag nu har gått upp i silver) I paren dock så VANN jag och Mattias. Skönt att få komma hem med ett guld:)  (även där har vi nu fått två prickar som också innebär att vi gått pp i silverklass i paren). Så jag är nöjd och glad även fast jag är sjuk och bussresan var alldeles förjävligt lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0