Bob Dylan - I want you

Känner att jag inte har haft tid att skriva något "riktigt" blogg inlägg på sistone på grund av allt pluggande, så här kommer ett vardagligt inlägg om vad som hänt idag, veckan och kommer att hända framöver. (sammanfattat)

sak 1: Mina uggs är så jävla hala... jag har nästan aldrig ramlat (obesvera nästan) och det tackar jag min otroliga balans som jag fått av konståkningen för. Men idag så trillade jag och landade på mitt stackars lilla knä så nu har jag fittont.

sak 2: OTROLIGT mycket pluggande nu strax innan jullovet måste jag säga. Vilket leder till att jag alltid sover hela första lektionen... vilket inte kommer ge ett bra resultat i slutändan.

sak 3: Pappa har flyttat in i sin lägenhet (eller det är mer som ett hus) så nu blir det en massa kul där med rebellerna.

sak 4: Den 16 december är det volleybollturnering i leksand. (där insjöns 9A ska vinna i år igen)

sak 5: Måste fixa med kläder och den där jävla luciakronan (tillsammans med klara) innan den 13e.

sak 6: Syster Hanna var här söndag-tisdag och fyfan vad jag har saknat henne.

sak 7:
Nu ska jag gå och plugga, sedan lägga upp en planering för det lilla som är kvar på denna vecka för på fredag åker jag med dansgänget till sundsvall (vi ska lyxa med hotell) för på lördagen är det danstävling. Wish med goodluck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0